2012. január 12., csütörtök


A Széplak felkérésére írtam pár sort a szakmai előéletemről. A teljes cikk a Széplak februári számában olvasható.

Tervezői munkám, a lakberendező iskolai alatt indult, mire levizsgáztam a harmadik tervezői megbízásomon dolgoztam. Referenciáim között megtalálhatók magánlakások, családi házak, éttermek, kiskereskedelmi üzletek és irodák. A legjobb szakmai gyakorlatot a kivitelezéseken töltött évek jelentették. 1997 óta folyamatosan tervezőként dolgozom, kisebb kirándulásokkal a lakberendezési iparág széles spektrumát bejártam. 

belvárosi polgári otthon látványterve
Három évig voltam résztulajdonos egy asztalosműhelyben megalapozva a bútortervezési ismereteimet, később egy belvárosi dizájnboltban társként beletanultam a kereskedelembe és a kárpitos bútorok gyártásába. 

lakberendezési üzletem 2008


Pár éve lehetőséget kaptam egy „étterem átalakító” show-t forgatni. A szoros határidővel dolgozó TV műsor hatására megtanultam hogyan lehetséges a terveknek megfelelő megoldást percek alatt kiválasztani, és nagyon szűkös büdzséből kreatívan kivitelezhető megoldásokat „gyártani”. 

Nagy Étteremalakítás 2009
Voltam a LOSZ elnökségi tagja, szerveztem és tartottam előadásokat, kiállításokon vettem részt, munkáim jelentek meg lakberendezési magazinokban.

Fontosnak tartom a folyamatos fejlődést, odafigyelek az aktuális lakberendezési trendekre, eseményekre. Minden megbízásunkban törekszünk az egyedi személyes kiszolgálásra, a tervezés során maximálisan figyelembe vesszük a Megrendelő igényeit. 

tervezőirodám 2012
Tervezőirodám teljes lakberendezést kínál, portfóliónkban minden olyan iparág terméke megtalálható, amely hozzájárulhat egy elegáns lakberendezés kialakításához. Az évek során felépítettünk egy szakmai kapcsolatrendszert, mely megbízható kivitelezőkből, hazai gyártókból, kereskedőkből és külföldi beszállítókból áll. 

diósdi családi ház látványterve 2011
Az elmúlt években főként nagyobb projektekben vettünk részt, több belvárosi lakás tervezése és komplett kivitelezése magas színvonalon valósult meg, egy vidéki családi házhoz pedig a belsőépítészeti, lakberendezési tervdokumentációt készítettük el. 


Legújabban elkészült munkánk egy közel 3000nm-es Élelmiszerüzlet és Kávézó – hamarosan átadásra kerül. 

kecskeméti élelmiszerüzlet látványterve 2011


Szeretem a hagyományos eleganciát és a modern luxust. Célom az elkövetkező évekre, hogy nemzetközi mércével mérve is profi lakberendezővé váljak.

Budapest, 2012. január 12.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése