2012. február 15., szerda


Készülünk a Lakástrend 2012 kiállításra!

Az Év Lakberendezője díj kapcsán néhány napja lehetőséget kaptam a Lakástrend 2012 kiállításon való részvételre. Miután a kezdeti kétségeimet megoldottam (ki tudom-e fizetni a költségeit? le tudom-e gyártatni határidőre amit szeretnék?) belevetettük magunkat a tervezésbe.

Ma elkészítettük a vázlatterveket a Lakástrend 2012 stand építéséhez.


Az őszi Hoventa és BNV kiállításokra legyártott franciaágy, fotel és a TV-fal újraértelmezésével egy metropolitan stílusú enteriőrt terveztem. Szeretem a franciaágy hatalmas hátpaneljét, igazi multifunkciós darab! Az őszi kiállítások óta falpanelként üzemel a tervezőirodámban, és én nem tudom megunni a Carlucci anyag finomságát!

Az első vázlatok után a bútorgyártóm közölte, ha nem tervezek új kollekciót a kiállításra, nem gyárt nekem több bútort : )
Így született régi dédelgetett álmomból a zsinórdíszes kis éjjeliszekrény és a hozzá tartozó komód. Az asztalt is kicseréltük, hogy az új 3D-s arany festéket be tudjuk mutatni. Csupa újdonsággal készülünk!



Itt tartunk most, a tervek kidolgozása és a gyártás elkezdődött, visszaszámlálás indul, még/már csak 15 nap nyitásig!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése